1402-07-23 16:16
344
0
86946
فرماندار گالیکش:

نقشه راه انتخابات بر مبنای ۴ مولفه است

فرماندار گالیکش گفت: نقشه راه و محوريت انتخابات بر مبنای چهار مؤلفه‌ رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت است.

به گزارش گلستان ما، محمدرضا میرنیا امروز در ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گالیکش اظهار کرد: نقشه راه‌ و محوریت انتخابات پیش‌رو در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری و بر اساس چهار مولفه کلیدی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت است.

وی افزود: انتخابات از مهمترین عرصه‌های همبستگی ملی و زمینه‌ساز نشاط و پیشرفت در جامعه و شاخص مهم ارزیابی نظام محسوب می‌شود، لذا به حول و قوه الهی و تلاش همه دست‌اندرکاران و حضور پرشور مردم این انتخابات نیز به شایسته‌ترین شکل ممکن رقم خواهد خورد.

فرماندار گالیکش بیان کرد: رعایت اصل بی‌طرفی امری ضروری است، لذا مسئولین کمیته‌ها با اشراف به قوانین جدید انتخابات باید به درستی به وظایف خود عمل کنند تا جای هیچ شبهه و ابهامی نباشد.

میرنیا در ادامه بر لزوم تعامل و همفکری همه عوامل دخیل و درگیر در انتخابات به‌ویژه ستاد انتخابات، هیئت اجرایی و هیئت نظارت در جهت هر‌چه با شکوهتر برگزار کردن این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه مصطفی فرامرزی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و دبیر ستاد انتخابات شهرستان گالیکش طی گزارشی از برگزاری هفت فرآیند از ۳۲ فرآیند انتخابات تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش همه همکاران مجموعه فرمانداری و بخشداری‌ها و اقدامات کمیته‌های هشت‌گانه ستاد، فضای انتخابات در شهرستان به‌طور کامل شکل گرفته و طبق بررسی‌ها و پیش‌بینی‌ها آماده برگزاری انتخابات پیش‌رو در سطح شعب شهرها و روستاهای این شهرستان هستیم.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.